Jak składać propozycje eventów?

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down

Jak składać propozycje eventów?

Pisanie by Drake Rousseau on Pią Kwi 03, 2015 12:21 am

Czyli szybki opis tego, jak powinna wyglądać propozycja na event i krótki regulamin eventów.

1. Każda propozycja winna być umieszczona w osobnym temacie w tym dziale.
2. Event nie musi być związany z uniwersum forum.
3. Eventy umieszczone w Eventowni nie są wliczane do fabuły Miasta Aniołów.
4. Event może dotyczyć wszystkiego, byleby miał sens.
5. W czasie eventów oczywiście dozwolona jest bilokacja.
6. Może toczyć się maksymalnie jeden event. Mimo wszystko ogólne rozgrywki są ważniejsze.
7. Wejście pomysłu jest zależne od użytkowników. Jeśli event będzie cieszył się poparciem, jego pomysłodawca będzie upoważniony do prowadzenia go.
8. O rozpoczęciu eventu poinformuje administrator w ogłoszeniu na górze strony oraz na chatboxie.
9. Propozycja na event powinna zawierać:

  • Zarys Fabularny. Bez tego ani rusz, oj nie.
  • Przewidywane role i funkcje.
  • Może, ale nie musi: ilość miejsc.
  • Przewidywane lokacje.

10. Na czas trwania eventu jego organizator dostaje uprawnienia do moderowania działu "aktualne eventy", gdzie też powinien umieścić lokacje.
11. Ostatecznym decydentem przy głosowaniu na dany pomysł jest administracja. Nie licząc oczywiście tych pomysłów, które pochodzą od adminów.

I to by było na tyle. Jeśli ktoś ma jakieś pytania, niech pisze pod tym postem albo na chatboxie. Możliwe, że mogłem coś pominąć.

Drake Rousseau
Agresywne Pedalskie Uke

Posts : 267

Zobacz profil autora http://cityofangels.forumpolish.com

Powrót do góry Go down

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach